سارا
تاريخ : جمعه 6 شهريور 1394برچسب:, | 23:19 | نويسنده : ♠اتاناز♠

سارا خنگول وب دست خودمه بهرام گوه اضافی میخوره


بعدشم این بهرام نمیخواد همچی تهدیدا بکنه که وبمو میگیره و یه وبلاگ خفن میکنه


من کلی ریدم به تهدیداش خخخخخخخخخخخخخخخخخ


واسم مهم نی اگه بگیره هم تو راسو هستی خخخخخخخخ


یاهم میرم یه وب دیه میزنم

 



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت17:25---9 شهريور 1394

mige be eshghe to o atanaz ..............mizanam ah ah ah


کی بهرام لاشخور بیسواد


sara
ساعت17:32---8 شهريور 1394
copy be atanaz
اره جون عمت.واسه همین معاون شکارچی پلنگ شدی بر علیه من وب زدی هر جا رفتی گفتی سارا جندست بین من و دوستام تفرقه انداختی و......بازم بگم؟؟؟؟از اعتماد من سو استفاده کردی من بهت اطمینان کردم از صفحه مکالمات چت . کامنتا عکس گرفتی کپی پیست کردی و همه رو فهموندی من اهل حالم و.....بازم بگم؟؟؟؟الانم وب اتانازو حذف کرده گرفتیش و سکسی کردی .بازم بگم؟؟؟دیدی دشمنام نابود شدن تو هم از دستم فرار میکنی صبر کن حالا.من گفتم تلتو بده و بیا منو بکن خودت نخواستی خره.دیگه دیره.باید انتقام بگیرم ازت چون خیانتت بخشیدنی نیست .
خخخخخخخخ این الان چی بید


sara
ساعت15:52---8 شهريور 1394

ناراحت نشب خر نشیا .فضولیم گل کرده خب.
...............................................................................دوستانست فحش ندیا؟خخخخخخ بوس بای


خخخخ خنگولک هنوز نشده ایشالا هروقت رفتم خونه خودم خخخخخخخخخخخخخخخخ هنوز زوده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: