خدایـــــــــــــــــــا
تاريخ : سه شنبه 12 آبان 1394برچسب:, | 12:59 | نويسنده : ♠اتاناز♠

خدایـــــــــــــــــــا عشق من میشی؟؟؟؟

عزیزدلم میشی؟؟؟؟

خستــــــــــــــــــه ام تنهــــــــــــــــام......

میخوام تنهاییمو توپر کنی.....

باهمه بزرگیـــــــــــت...

پامیذاری توقلبم...

اغوشت رو امشب به من قرض میدهی؟؟؟؟

میشه من بغض کنم وتوبگی...

مگه خدات نباشه که تواینجوری بغض کنی..

میشه من بگم خدایــــــــــــــا توبگی جون دلم....

خدایا خوب گوش بده که اخرین امیدم تویی نااامیدم نکنی

که به خداوندی خودت

گندمیزنم به همه چی



نظرات شما عزیزان:

NEDA
ساعت22:29---19 آذر 1394
سلام...
خیلی خیلی خوب بود...
چرا دروغ بگم ولی واقعا بهترین وبلاگی بود ک دیدم...
کسی از درد دلت خبر نداره ک چی میکشی...
فقط میان و ی نظری میدن... و میرن
ولی من میفهممت...
سخته ولی مجبوریم باور کنیم...
ب منم سر بزن..
خوشحال میشم...
خوش باشی.......
پاسخ:ممنون ابجی واقعا لطف داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: