جک
تاريخ : دو شنبه 15 تير 1394برچسب:, | 13:49 | نويسنده : ♠اتاناز♠

 

 مامانم بم میگه میدونی چرا انقد صورتت جوش میزنه؟

میگم چرا؟

میگه ازبس پای کامپیوتر میشینی!  :|

میگم چه ریطی داره؟

میگه خیلی ربط داره هی میشینی پای این حرص میخوری جوش میزنی!

 

 

دور نمی بینم اون روزی رو که میخوای مای کامپیوترو باز کنی و تا کلیک کنی روش یه صفحه تبلیغم باز کنه

 

انگشت کوچیکه ی پا یکی از عضواییه که به هیچ دردی نمیخوره به جز اینکه بخوره تو درو دیوار جیگر آدمو بیاره تو حلقش!

 

یکی از مزایای مامان بودن اینه که میتونی سیب زمینی سرخ کرده رو داغ داغ سر ماهیتابه بخوری ، هیشکی هم نمیزنه رو دستت بگه کمه

یه سوالی هست بدجور ذهن منو مشغول کرده ، منفی جمله ی “من دارم میرم” چی میشه ؟
من دارم نمیرم !
من ندارم میرم !
نه من دارم میرم !!!

یه سوال دیگه که ذهن منو مشغول کرده اینه که جمع کلمه ی "تنها"چی میشه؟

تنها ها

تنهاان

تنهات

(وای چقدر تنها) :(

 

 

به مامانم میگم گشنمه ، میگه : عزیزم نون هس ، تخم مرغ هس ، روغنم هس
برو هر چى دوس دارى و دلت میخواد درست کن بخور !
هنوز که هنوزه نتونستم اون قسمت هرچی دوس داری درست کن رو هضم کنم …
.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: